nedeľa 10. januára 2010

Strach

Strach... Čo je to strach??? Je strach ta panika, ktorá nás chytí keď zbadáme pavúky, sme v uzavretom priestore alebo keď sa z ničoho nič ocitneme v tme??? Alebo je strach to, keď pozeráme horor a nevedomky si zakrývame oči... Či keď nás niekto hodí do vody a my nevieme plávať... Alebo keď ste nečakane hocikde z hocičoho spadli a pred očami sa Vám premietli tie krásne spomienky... Alebo ten strach z nepoznaného... Čo nás čaká, čo nás neminie... Čo sa stane zajtra??? Čo bude o rok??? Kto budem o rok???
Strach má veľa podôb. Všetci sa neustále niečoho bojíme. Zajtra idem odpovedať, píšem písomku, mám skúšky... Spravím ich alebo nie??? Zajtra idem na konkurz do novej práce... Teším sa či mám strach??? Bude vedeniu moja osobnosť sympatická?
Áno, je veľa otázok a odpovedí, pri ktorých nám zviera žalúdok a dvíha sa nám krvný tlak. Kedy to skončí??? Budeme niekedy pokojní a mať super život kde sa nebudeme báť??? Myslím, že nie.
Mám pocit, že normálny človek sa bojí neustále niečoho. Niekedy ani nevie čoho. Osobne mám najväčší strach zo samotného strachu. Viem, možno to nedáva niekomu zmysel, ale skúste si to každý vysvetliť po svojom. Jeden milý pán mi raz povedal:,,Strach je náš najväčší nepriateľ, skús sa skamarátiť s odvahou..." Je to pravda. Proti strachu treba bojovať. A na to treba poriadnu dávku odvahy :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára